- כ"ד ניסן ה'תשפ"ה 22/04/2025′וואלה′: הצוללן שהותקף אמש על ידי כריש הוא בן 40 מפתח תקווה. בני משפחתו מספרים שהוא "חובב כרישים"
חינוך
תלמידים מפ"ת הצטרפו לבעלי תפקידים בחברות
י' ניסן ה'תשע"ה 30/03/2015
מערכת ′פיתה′
יום של חוויה יוצאת דופן עברה על אחד עשר מתלמידי פתח תקווה אשר ביקשו להשתתף בפרויקט "חונכים לעתיד", יוזמה משותפת של מינהל החינוך, מינהלת התעשייה ולשכת דובר העירייה. ביום חמישי הצטרפו עשרה תלמידים ממגמות שונות בעיר, לבעלי תפקידים בכירים במקום עבודתם, וחוו יחד איתם "יום עבודה" בתחום המעניין אותם ובו הם מקווים לפתח קריירה.

בבילינסון
החברות העסקיות תנובה, השירות המרכזי של יונדאי, חברת ההייטק EIM, חברת התקשורת הדיה וחברת בזק בינלאומי בעיר הרימו את הכפפה, ואירחו מספר תלמידים שזכו לחוות יום בתחום, הכולל סיור, סקירה והשתתפות בדיונים או בעבודה מעשית. גם ד"ר ויז'נצר מנהל בית החולים לנשים בבית חולים בלינסון, נרתם לפרויקט ואירח תלמידה מתיכון ברנר הלומדת ביו-רפואה אשר התלוותה אליו במהלך יום עבודתו.

ביונדאי
ראש העיר איציק ברוורמן הודה לכל בעל התפקידים הבכירים שהצטרפו לפרויקט הראשוני "חונכים לעתיד", וסיפקו לתלמידים הצצה לעולמם של המבוגרים בעלי הקריירה. "בשנים האחרונות הלמידה בכל מוסדות החינוך בעיר התאפיינה בלמידה משמעותית. למידה מתוך חקר וסקרנות, עידוד יוזמות חדשות ומנהיגות, למידה במרחבים בלתי שגרתיים והתייחסות לתחומי ההתעניינות של התלמידים תוך התחשבות בצרכיהם ונטיית ליבם. כל אלה ועוד יצרו בעיר מארג עשיר של פרויקטים ייחודים ועשייה פדגוגית בלתי שגרתית", אמר.
תגובות
הוסף תגובה
הוסף תגובה

בבילינסון
החברות העסקיות תנובה, השירות המרכזי של יונדאי, חברת ההייטק EIM, חברת התקשורת הדיה וחברת בזק בינלאומי בעיר הרימו את הכפפה, ואירחו מספר תלמידים שזכו לחוות יום בתחום, הכולל סיור, סקירה והשתתפות בדיונים או בעבודה מעשית. גם ד"ר ויז'נצר מנהל בית החולים לנשים בבית חולים בלינסון, נרתם לפרויקט ואירח תלמידה מתיכון ברנר הלומדת ביו-רפואה אשר התלוותה אליו במהלך יום עבודתו.

ביונדאי
ראש העיר איציק ברוורמן הודה לכל בעל התפקידים הבכירים שהצטרפו לפרויקט הראשוני "חונכים לעתיד", וסיפקו לתלמידים הצצה לעולמם של המבוגרים בעלי הקריירה. "בשנים האחרונות הלמידה בכל מוסדות החינוך בעיר התאפיינה בלמידה משמעותית. למידה מתוך חקר וסקרנות, עידוד יוזמות חדשות ומנהיגות, למידה במרחבים בלתי שגרתיים והתייחסות לתחומי ההתעניינות של התלמידים תוך התחשבות בצרכיהם ונטיית ליבם. כל אלה ועוד יצרו בעיר מארג עשיר של פרויקטים ייחודים ועשייה פדגוגית בלתי שגרתית", אמר.
תגובות
הוסף תגובה
הוסף תגובה